3D, Oyun, Programlama

Ubisoft’tan Karakter Animasyonları için Yeni Sistem (video)

18.06.2015

Oyun oynarken bir anda karakterinizin ayakları abuk subuk yerlere mi gidiyor?! Kafası duvara mı giriyor?! Yoksa vücudunun yarısı masanın altında mı kaldı?! İşte Ubisoft, bütün bu sorunlara "dur" demek için kolları sıvamış durumda!

Ubisoft Toronto, bu yukarıda bahsettiğimiz hataların önüne geçecek veya azaltacak yeni bir animasyon sistemi geliştirdiğini açıkladı. Bu geliştirilmiş Inverse Kinematics (IK) sistemi (bir parça oynatıldığında bunun diğer eklemlere olan sıralı etkisi), 3D modelin kemik yapısını geliştirmiş olarak özetlenebilir.

Ubisoft'un geliştirdiği bu yeni IK sistemi, çevre dinamiklerine uyum sağlayarak karakter modelinin animasyonunu buna göre değiştirebiliyor. Videoda görüldüğü üzere farklı senaryolarda, modelin eklemleri bunlara göre uyum sağlıyor.

Ubisoft dediğimiz zaman aklımıza hemen Ghost Recon, Assassin's Creed gibi bomba oyunlar geliyor ki bu oyunların sonraki versiyonlarında bu sistemi görürsek harika olur. Sonuç olarak adamlar çalışıyor hacııı!

Yeni sistem için yayınlanmış eğlenceli videoyu mutlaka izlemelisiniz :)

Bunları da Oku, Sorucam

Yorum Yok

Yorum Yaz